Tiedote 9.1.2019

Työnhakija, tutustu alueen kiinnostavimpiin työpaikkoihin Naantalin Rekrymessuilla

rekry2019 pieni.jpg

Naantalin Rekrymessut järjestetään kolmatta kertaa keskiviikkona 23.1.2019 klo 13-17 Naantalin Kylpylän Ball Roomissa, Matkailijantie 2.

Avoimia työpaikkoja

Työnhakija, tule tutustumaan alueen kiinnostavimpiin, jopa satoihin, avoimiin työpaikkoihin. Rekrymessuilla Sinulla on mahdollisuus mm.

• saada tietoa avoimista työ- ja harjoittelupaikoista suoraan yrityksiltä sekä messujen infotaululta
  • tavata yrityksen edustajia henkilökohtaisesti ja kuulla heidän toiminnastaan
  • tuoda valmiiksi tehtyjä hakemuksia näytteilleasettajille
  • hankkia video-CV:n

Myös oppilaitokset esittelevät koulutustarjontaansa Rekrymessuilla. Tietoa on saatavilla mm. ammatillisista tutkinnoista, oppisopimuskoulutuksesta ja yrityksille räätälöitävistä koulutusmahdollisuuksista sekä ammattikorkeakoulu- ja yliopisto-opinnoista.

Työnantaja, tervetuloa näytteilleasettajaksi

Tarvitseeko sinun yrityksesi hyviä kesätyöntekijöitä tai vaikkapa vakituisia työntekijöitä? Pääset yhdellä kertaa kasvotusten tapaamaan työnhakijoita – ja poimimaan potentiaalisimmat päältä. Jos haluat näytteilleasettajaksi, ota yhteyttä sähköpostitse elinkeinoasiamies Jorma Rantaan  tai puhelimitse 044 733 4691.

Tervetuloa mukaan! Messupaikalle pääsee helposti Turusta 10 minuutin välein kulkevilla busseilla numero 6 ja 7. Näille messuille on siis todella helppoa poiketa paikalle!

Tapahtuman toteutuksesta vastaavat Naantalin kaupungin nuoriso-, työllisyys- ja elinkeinopalvelut.

9.1.2019

NAANTALIN KAUPUNKI